2024年9月14日 星期六

荃灣廣場 " 潮江春 "

我們和相公侄女一家三口一齊到荃灣廣場 " 潮江春 " 吃晚飯 , 
叫了幾抵食的4人套餐有 5 款餸菜 , 
用某張咭有6折優惠後 $ 998 
還送應節的美心迷你冰皮月餅 ( 2 粒 ) 
茶位 $ 18
金牌鹵水鵝肉拼墨魚
鹵水汁調配味道恰到好處 , 
食材吸入鹵汁好好味 , 由以豆腐我覺得最好味 .
咖喱野生虎蝦配蘿蔔糕 
咖喱汁唔太辣幾香 , 我諗蘸蘿蔔糕應該好味 , 
但我掛住食蘿蔔糕忘記蘸咖喱汁 , 蝦大隻肉質稍腍 .
蘿蔔糕
味道唔錯沒有蘸咖喱汁都已夠味 
香辣金袍筍殼魚
魚炸得好脆原本配香辣 , 但因有小朋友改為普通做法 , 
醬汁微甜好味 .
琵琶花煲黑毛豬骨湯 
食材好豐富但沒有影下來 , 
其中有紅蘿白 , 粟米 , 豬骨還些琵琶花 , 
湯味好濃甜 , 有點像微甜的糖水 .
另外加方魚瑤柱肉碎粥 $ 55 大大碗食材又多 , 好抵 ! 
 可能有瑤柱鮮味特別帶起整碗粥好好味 . 
方魚粥好多食材方魚炸過微脆 .
另外加欖菜肉碎蝦仁炒米 $ 108
勝瓜瑤柱煮墨魚滑
勝瓜嫩滑 , 墨魚滑較腍味道唔顯著 .


 

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果唔另加粥和炒米粉就唔太夠 , 但加咗米粉食唔哂要打包 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 除了勝瓜較遜色外其他都做得唔錯的 .

      刪除
  3. 琵琶花我都係第一次聽,個肉碎粥真係抵,去粥舖食一碗粥都要幾廿幾蚊啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次認識琵琶花 , 在網上睇過係清熱的 , 妳說得對呀 , 粥鋪的粥冇咁多料而且唔會有這款粥的 , 我諗工序煩.

      刪除
  4. 我都覺得潮江春的食物幾好,請問有無限時呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有的 , 這個優惠從9月2日至11月30日 .

      刪除