2024年9月27日 星期五

" 海港酒樓 " 晚飯

閒來無事出省行下 , 
旺角從前街上拉購物車遊客絡繹不絕 , 
現在已不多見 , 至於花園街更加冷清得怪怪 , 
服裝店好似多了幾間新店 , 但睇衫的人甚少 , 
無聊得很到家品店看看 
( 花園街誇張講句無十間都有八間 ) 沒有收穫 , 
沒有看頭早點前去食晚飯 , 
到始創中心 " 海港酒樓 " 
晚飯時間剛開始 , 人唔多不用等位 , 
酒樓冷氣非常足 , 
菜牌上長腳蟹好抵 , 但對我倆來說份量太多了 , 
改食龍躉兩味 $ 328 還有燕窩燉蛋  $ 28 
晚芥位$ 15 點完菜開始好多客入座 , 
六點半已滿座了 , 門外等位的人開始愈來愈多 . 
鮑魚雞粒燴飯 $ 148
 熱乎乎夠鑊氣好香特別好味 
食材好多有 : 
5隻細細隻的鮑魚仔幾腍滑 , 
雞粒 , 蛋 , 瑤柱 , 蝦粒還有蔬菜粒 . 
龍躉兩味 , 魚味好淡較嚡 
蒸龍躉頭腩
都係好淡好多油 
還有甜品燕窩燉蛋  $ 28 忘記影影下來 
燉蛋距離這碟魚差不多半小時都沒有送來 , 
乾等冷氣凍得我騰騰震 , 催兩次才送來 , 
趕忙食燉蛋微暖唔好食 .
門外魚缸裡用膠樽入住的瀨尿蝦 , 
好似唔覺有人叫來食 , 
但長腳蟹就非常多枱客食 , 可能真係好抵 , 
目側起碼見到有 10 碟長腳蟹經過我的座位 . 

 

11 則留言:

  1. 我記得呢間以前好抵食,食物水準高過x香好多,非常受歡迎,但後來都差左啲。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我對魚麻麻地 , 如果少骨我就鍾意食, 但曾聽過有人講魚多骨鮮味會好好多的 .

      刪除
  3. 早晨,沙田新城市廣場有樂高展,得閒同先生來看看吧!

    回覆刪除
  4. 我like食酒樓蒸魚呀,只要唔好蒸過籠,反而對長腳蟹,就唔太大興趣。

    回覆刪除