2024年4月18日 星期四

什糧

天色麻麻隨時落雨 , 冰箱有一盒多春魚 , 
還有日前在日式超市買的烏冬 , 
再到百記超市買冰鮮芝麻雞醃鹹雞腿 , 
雞身留來煲湯 . 晚餐簡簡單食什糧 . 
多春魚煎香加點微辣的七味粉 . 
相公愛吃的鹹雞腿 . 
蕃茄椰菜洋蔥肉片燴烏冬
前排到食肆吃晚餐沒有飲的汽水 .

12 則留言:

  1. 簡單啲唔駛自己煮餐矇 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 由其夏天更加唔想留在廚房 .

      刪除
  2. 我都喜歡買冰鮮雞,雞腿雞翼醃咸雞,同你一樣,雞身留作煲湯,同你少少唔同,我會將兩邊雞胸肉切出,用嚟倣做梅菜刴雞肉,都唔錯架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 ! 梅菜刴雞肉好煮意呀 , 下次我又這樣做 , 謝謝你呀 !

      刪除
  3. 遲D熱, 我都要入定貨可樂 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 冰鮮雞最宜醃咸雞,好味道!

    回覆刪除
  5. 天氣熱,都會想食點烏冬或粉麵!😛

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天炎熱我最鍾意食粉麵易入口 , 又不用花太多時間在廚房( 太熱了 )

      刪除
  6. 鹹雞腿好味🍗 什糧也是美食呢🍜

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹹雞腿容易處理 , 夏天食什糧不用留在廚房太久 .

      刪除