2024年4月24日 星期三

自家煮

 昨晚" 客館 " 食飯 , 
有些餸煮得過鹹和未煮腍的食物全帶回家 
( 本著食得唔好嘥 )
唔腍的花膠6件 , 每件一分為二 , 
花菇3大個切厚片 , 還有過鹹的沙薑雞 , 
三樣食材份量好似少啲啲嘥煤氣 , 
到百記超市買件豬腩肉 , 
把肥的部份切去唔要 , 加埋其他食材一齊炆 , 
沒有加鹽都好夠味了 . 
菇菇炒西蘭花
青豆角炒蛋 

16 則留言:

  1. 其實不必怕難為情,食唔哂就要打包帶走,上次我去泉州同親友吃飯,他們將食剩的所有東西包括湯和糖水都帶走,我為他們鼓掌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初開始把食剩食物攞走真係有點不好意思的 , 現在慢慢適應了 .

      刪除
  2. 花膠煮唔腍不可接受.不過冇計,依家出面水準好參差.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀唔腍花膠好難接受 , 食肆仲係咁馬虎 " 美食之都 " 好快玩完 .

      刪除
  3. 我覺得間間酒家都有小菜食,但要做得好,殊不容易!!!!
    很多都係一般而已

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱呀 ! 有些食肆的制作比快餐店還要差的 .

      刪除
  4. 唔好浪費, 讚 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 ! 不過攞嗰時有點不好意思的 .

      刪除
  5. 留言唔見咗添😅⋯⋯anyway, 太鹹好難救😖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都發覺久不久留言有少許問題 , 太鹹好難食為有加其他食材再煮 .

      刪除
  6. 有些餐廳出品保持不到水準,餸菜不是過鹹就是無味,索性帶回家加工是明智之舉 👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法喇唔想浪費食物 , 為有帶走再煮 .

      刪除
  7. 我發現最近少吃蘑菇了. 以後要多吃點兒. 周末愉快!

    回覆刪除