2011年1月29日 星期六

太平館晚餐

今日出紅磡探朋友 , 未入屋已聽到歡迎聲不絕 , 
兩隻狗狗以熱烈吠聲歡迎我 , 
當我企定定牠們便乖乖没有再吠 , 
反而叫我抱抱 , 很可愛哩 ! 



先介紹佢係腸粉 


呢位係七仔



很久沒有跟狗狗玩了 , 
很多謝朋友一家給我一個好開心的下午 , 
要拜拜lu , 
因為我約了相公到油麻地茂林街太平館吃晚餐 , 
第日再嚟同你地玩過 . 



   





內部裝修顯得陳舊而且面積也不大 , 
餐廳侍應的年齡也不少了 , 
但很有禮貎服務態度很好 , 
在座的客人遊客也佔不少 .



豬脾飯 , 肉片下面墊了一個半生熟蕃茄 , 
配瑞士汁唔太甜 , 當食第一口薄薄豬脾肉片時 , 
感覺像廣東燒肉嚡嚡地太瘦了 , 
 但食多兩啖開始覺得有別於廣東燒肉 , 
肉質有油脂甘味 , 慢慢又覺得幾好味 , 
如果瑞士汁顏色稍淺色 , 相信賣相會討好些 .


白飯配牛脷


 岑味牛脷餐牌上的介紹 :  
" 岑味 " 來自 Salmis 譯音 , 
乃是一種傳統法式醬汁 , 用鴿珍肝 , 肉碎 , 
香料等材料烹調而成 , 甘香冶味 , 配牛脷及牛扒更佳 , 
是香港早期港式西餐其中一種代表菜式 .
食後感 : 軟滑甘香加埋鴿珍肝汁絕配 . 


 最後來了一個超級大梳乎厘 , 
我們從未食過咁大的梳乎厘 , 簡直令人眼前一亮 , 
面層很脆很香蛋味 , 食完飯再食埋這客甜品飽到上心口 . 





沒有留言:

張貼留言