2012年6月28日 星期四

薩莉亞意式餐廳

今日我和相公約咗朋友到樂富中心富臨皇宮飲茶 ,  
開心時間總是很容易溜走 , 
我們三個人一坐便坐了個幾小時 , 飲完茶朋友有事先行離開 , 
我和相公繼續在樂富中心逛逛 , 我最鍾意食嘢 , 

UNY 的超市當然是我的目標 . 
現在買嘢真係好麻煩 , 乜嘢都要買兩包才有特價 , 
今次在超市買了越南金邊粉和越南河粉 , 還有意大利朱古力 , 
每樣我都買了兩包 , 因為一包冇減價 .

行完樂富中心 , 一場出到省 , 

順道乘港鐵去寶琳站新都城廣場行下 , 
差不多三年沒有來過這裡 , 很多店舖都唔同哂 . 
繞場一周沒有特別想買的東西 , 吃晚飯時間尚早 , 
返回屋企附近才吃晚飯吧 !
今晚吃我的至愛 pizza , 先來個紅白湯各一 , 
吞拿魚粟米 pizza 煙肉伴菠菜和鐵板焗爐燒羊鞍 .














沒有留言:

張貼留言