2012年6月29日 星期五

富臨皇宮酒樓晚飯



昨日傍晚開始掛上 1 號風球 , 
延至今日中午都係冇改變 , 街上完全沒有風很悶熱 , 
熱到我暈頭轉向 , 思維總是想著做無飯主婦 .
早幾日在 blog 友處看到富臨皇宮酒樓晚飯龍蝦正在特價 , 
我和相公選定目標到元朗行下 , 
再到 " 雞地 " 的富臨皇宮吃晚飯 .

酒樓內部裝修都算唔錯 .


我們叫了冬瓜盅、上湯焗龍蝦伊麵底、醬皇琵琶雞 .


冬瓜盅食材幾豐富 , 

有蟹柳和一些真0既蟹肉、蝦、燒鴨、勝瓜、蓮子、
草菇、瘦肉、帶子等 , 冬瓜盅太大了 , 
我和相公很努力都未能把它完全消滅 . 


上湯焗龍蝦伊麵底 ( 每隻龍蝦 $ 38 ) 
我唔食0既 , 相公話味道幾鮮甜但肉質稍為削少許 . 
醬皇琵琶雞 ( 原價 $ 148 現在 $ 88 ) 

雞皮很脆味道醃得剛好 , 我和相公每人衹吃了兩件 , 
因為吃冬瓜盅太多好飽 , 琵琶雞要打包回家 . 


飯後送生果 , 本來每樣有四件但掛住食忘了影相 , 
直至飽過頭唔食 , 才想起還未替它們留倩影 .

沒有留言:

張貼留言