2014年3月22日 星期六

去濕清熱豬骨湯

生活如常午餐到外面吃 , 
又到酒樓飲茶 , 再到超市逛逛 . 
晚餐 : 炒扁豆赤小豆蜜棗豬骨湯 , 
看到腩肉也不錯 , 
把牠們用鹽醃三小時再用白開心煲熟 , 
蘸上蒜蓉生抽味道也不錯 ,
兩款都係肥膩餸 , 煮一味較清的番茄蛋和勻下 . 











10 則留言:

  1. ak, now I understand why you don't like to stay in Vancouver longer, because HK life is better for you, hahaha....!
    Have you seen wah wa's blog , the scinery under his camera is really pretty.

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei , 今次停留時間比以往少很多 , 最主要係我超怕凍 , 現在溫市雖是春天 , 但在我來說是嚴寒的冬天哩 , 以往我總是選擇過了復活節才到溫市 , 一住就差不多兩個月 .
      哈哈我家人生活同香港沒有太大分別 , 都是飲茶行商場和逛超市的 .
      wah wa's blog 以前都有探過他 , 真是好靚的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 哦 , 原來可以加粉葛一齊煲0既 , 非常好喎 , 因為我好鍾意食煲過湯的粉葛0架 , 謝謝妳話比我知呀 .

      刪除
  3. \(◕ヮ◕)/*¤☁*近來我也貪睡了・゚•・゚晚安・゚•・゚
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓
    ┃晚┣━┫甜┣━┫啦┃¸.•❀。¸„ø¤º°¨ʚïɞ*•
    ┗━┫晚┣━┫夢┣━┛¸.•*¨✿
     :┗━┛:┗━┛:...¸„ø¤º°¨ƸӜƷ ⊹❀
     ♡   ♡   ♡
    ▓╬╬═╬▓▓╬╬═╬▓▓╬╬═╬▓▓╬╬═╬▓▓

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀 ! 現在天氣清涼瞓得舒服 , 無得彈啊 !

      刪除
  4. 見到薑醋好想食呀! 謝謝分享你D好餸啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都很喜歡吃的 , 因為聞說薑醋很滋補 , 女子真係要補補的 , 哈哈 !
      自家煑很複雜 , 都係到酒樓吃方便得多了 .

      刪除