2014年3月28日 星期五

大本營客家好棧午餐

2014 年轉眼已過了 1/4 , 
下星期六便是清明節 , 
每年例必提早掃墓 , 今日我和相公偕同62 , 
還約了相公的嫂嫂和可人兒一齊掃墓 , 
我們一行五人先到油塘大本營吃午餐 , 
這裡食肆也不少 , 62 較喜愛吃中式點心 , 
今次試試這裡的客家好棧 , 
嘩 ! 可能正值午飯時間 , 店內枱與枱之間很擠 , 
人聲嘈雜 , 侍應員又較少 , 他們忙得團團轉 , 
我們趕忙是旦叫些食物 , 
哈哈 , 叫了好幾款都係包包 , 
好彩幾款包包都是輕飄飄的 , 
所以好容易就把它們消滅了 . 


 外面綠色的粽子
 炸兩
 流沙奶黃包
 什菌魚肚
 千層卷 , 什菌包和叉燒包 
 什菌包
 豉汁鳯爪
 樣子怪怪的原隻大蝦燒賣
叉燒薑蒽撈麵 

18 則留言:

  1. 大本營係咪一年先去一次呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 因為從我屋企去好遠 , 剛好是一頭一尾 , 而且仲要帶住62更加覺得路途遙遠 (先坐輕鐵去搭西鐵 , 繼而轉乘地鐵再轉二次地鐵才到達的)

      刪除
  2. Happy ak:
    ~香港,無論邊段時間, 都好似好多人. 啲食市做到停唔到手.
    ~叉燒薑蒽撈麵 ---都幾大蝶

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      對呀 , 香港真係好奇怪 , 任何時間都有唔同的客路 , 但正午就超多人 , 看見侍應們真係好辛苦 . 做到一頭煙 .
      碟麵真係幾大碟的 , 但味精稍濃 , 嘛嘛地 .

      刪除
  3. 掃墓為先人或祭五臟廟..............一笑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法喇路途遙遠 , 而且上有差不多90 歲的62 , 下有幾歲的小朋友 , 先坐下抖抖吃過包才有力行嘛 , 哈哈 ....

      刪除
  4. 回覆
    1. 都算幾多0架 , 不過麻麻地啱口味的 , 由其是那些包包 , 每個都是輕飄飄 , 無喱口感0既 .

      刪除
  5. 大本營.....去年某日行完山都有去過這新商場食下午茶, 地方夠大, 裝潢唔錯
    客家好棧....食物精緻, 唔算太貴, 都OK. 好的聚腳地方啊...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢算扺食 , 得閒約埋三五知幾 , 坐下食下點心唔錯0既 .

      刪除
  6. 我上次回香港都有去食呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去幫襯過 , 有冇食一文一隻雞呀 , 現在又開始有平雞食了 .

      刪除
  7. 嘩!日日見你咁食法,都幾得人驚喎.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 唔驚喎 , 唔係我地兩人食哂咁多嘢 , 我62好鍾意食茶樓食物 , 佢胃口比我相公還要多添0架 .

      刪除
  8. 用金屬碟盛腸粉,依家好少見。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間店真係奇怪竟然用這種碟 , 我曾去過其他佢0既連鎖店都唔係0既 .

      刪除
  9. 你可選擇坐269c 在九龍灣轉259D到大本型總站,62年紀大不要行那麼多路,而且有位坐容易照顧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳提供的巴士線路 , 但269c 去到 62嗰處已差不多滿冇位坐了 , 所以我地才搭港鐵的 .

      刪除