2014年3月26日 星期三

冬菇馬蹄蒸肉餅

近日溫度開始有如夏天將臨 , 地上也濕漉漉起來 , 
午餐到亞活快餐吃飯 , 潮濕天氣看見咖喱特別醒胃 . 
晚餐有我最喜愛的冬菇馬蹄蒸肉餅 , 
平時對肉類不太感興趣的我 , 但 ...... 
當遇上冬菇馬蹄蒸肉餅 , 
就吃個不停 , 太美味了 ! 

 粟米魚肚羹
 昨天滷的魷魚頭炸豆腐吃不完 , 
加些椰菜便可以諗少一味餸 , 真化算 ! 
 咖喱雞飯 
龍蝦汁海鮮意大利飯 

8 則留言:

  1. 冬菇蒸肉餅我至like,
    諗起媽媽的味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽媽以前都好鍾意整這款餸 , 因為我同哥哥都一樣好鍾意食的 .

      刪除
  2. 肉餅加埋土魷蒸更惹味^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔怕 .... 因為人人都話我太瘦 , 現在我要努力增肥呀 !

      刪除
  4. 我度冇鮮馬蹄,馬蹄肉餅冇咁好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得齋馬蹄肉餅冇咁惹味 , 加埋冬菇就好得多 , 如果Gael 話齋加埋土魷就更加超級好味啊 !

      刪除