2014年3月23日 星期日

為食貓

今早遊 blog 看見網友的元朗食食食 , 
啊 .... 引得我立刻行動到元朗覓食去 , 
先到陸記食米線和他出名的雙豬飯 . 
喔 ... 豆腐花很久沒有吃了 , 食番碗先 . 
周圍逛 , 看見書店打下書釘 , 
現在圖書比以前平了 , 買番兩本回家 . 
新鮮熱辣辣蛋塔出爐 , 
噢 .... 飽都要幫襯 , 太滿足了 , 
本想在元朗吃完晚飯才回家 , 
但太飽吃不下 , 先行回家再算 . 


 晚餐到我們的飯堂 ( 一粥麵 ) 
吃排骨菜飯配紅蘿白粟米豬肉湯 , 
另外一個鳯爪排骨煲仔飯配奶茶 , 
簡簡單單又一餐 . 


14 則留言:

  1. 終於,,可以開到留言。雖然我日日有睇大家的blog,但我張貼唔到留言嘛。
    我好鐘意見到你的[食物相],你的(在香港)普通點心、餸菜之類,响我住的城市係難有得食。唉!
    煲仔飯....好想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心看到妳的留言 , 妳住處少亞洲人自然中式食物少供應lu , 哈哈我記得妳久不久都會去唐人街0既 , 現在天氣開始回暖咪可以去唐人街食個夠本喇 .
      煲仔飯我都好鍾意食0架 , 但夏天將臨好快煲仔飯就嚟冇得食了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁就要去試下了 , 我地覺得佢較抵食 , 但冇茶餐廳咁多款式選擇的 .

      刪除
  3. 見你開胃食得咁多,知你能放下了,那便好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的關心 !
      媽媽突然離世 , 我和家人真係接受不了, 事後反思她沒有受太多苦便離去 , 而且看見她樣子很安詳有如睡著了 , 心感安慰 , 現在我們視媽媽衹是到另外的樂土生活 , 所以放下了 .

      刪除
  4. 啲飲食blog通常都幾吸引的

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈絕對係呀 , 由其是我和相公都係為食貓添 .

      刪除
  5. 哈哈,你好似要食番夠本咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈冇錯喇 , 雖然溫市超多中式食物 , 但口味和制作跟香港有少許分別的 , 所以一回來便食食食了 .

      刪除
  6. 我去親元朗都會買又新街附近的花生糖....好味, 唔貴...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見到花生糖呀 , 但沒有買過 , 原來好味又唔貴0架 , 下次見到都買嚟試下先 , 謝謝你好介紹 .

      刪除
  7. 下次我要試雙豬飯先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要喇 , 燒肉皮好脆0架 , 另外一豬係豬頸肉都唔錯的 .

      刪除