2014年7月28日 星期一

湘川滬

湘川滬前排內部裝修 , 
最近看見他已重開 , 今日入去看看裝修如何 , 
喔好似跟以前差不多 , 衹是天花上的燈和地毯換了 , 
究竟裝修什麼呢 ? 今次被安排到卡位 , 
哦卡位比從前細了許多 , 没有以前那麼寬闊 , 
我諗以前是六人座位現在變成四人座位 , 
除了這幾樣變之外 , 每樣食物的味道變得很淡 , 
感覺好似廚師變了 . 

 紅油炒手 
醬汁少蒜茸全放到下面 , 味道偏淡 .
 上海湯麵 
色澤白白的一點醬油都沒有 , 味道更淡得很 . 
 小籠包
肉汁雖淡但算可以 . 
生煎包 
味道同小籠包差不多 , 包外面佔了很多油 . 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係差咗啲啲 , 我諗日後都會去少 d 了 .

      刪除
  2. 如果人多去依家咪坐唔到卡拉囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 店裡好似有兩張大圓枱 , 或者到店外面設的雅坐大圓枱 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 我覺得係差了少少 , 食物唔夠色香味唔太吸引了 .

      刪除
  4. 卡位没有以前那麼寬闊>> 定係你哋日日食好o野,心廣體X 呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 梗係唔係喇 .
      屋苑有免費車我地都盡量唔搭 , 情願行路當散步 , 所以唔會太肥的 .

      刪除
    2. 係免費車行一輪才到,自己行都只係十分鐘。

      刪除
    3. Soldier :
      咁又係 , 但最主要原因都係想行多些做運動 .
      可能你行得快 , 哈哈我腳步慢唔止用十分鍾0架 .

      刪除
  5. 估唔到一裝修完, 連水準也差了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈可能廚師變了 , 我們吃不慣 .

      刪除
  6. 湘川滬...我都係喜歡食上海嘢多d...! 無咁辣

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來你同我地一樣唔食得太辣0既 , 上海食物啱口味些 .

      刪除