2014年7月30日 星期三

蕃茄南瓜泡飯

太陽高高掛把氣溫更加提升起來 , 
最高氣溫34.6度太熱了 , 到茶樓食晏涼冷氣 , 
吃飽又在商場周圍逛 , 
我和相公曾協議不要再逛家品店 , 
因為廚房太多雜物 , 但今次我們又失敗了 , 
我們被家品店門外五顏六色的廚房用品吸引著 , 
今回買了一個6.2 L湯煲 , 攞住盒煲邊處都唔駛去了 . 
求其買些食材回家整泡飯 . 

泡飯
簡簡單單又一餐 , 
食材有 : 蕃茄 , 南瓜 , 豆腐 , 雞蛋, 青豆和鯰魚柳 .
午餐食怎麼都幾煩惱 , 
食來食去都係嗰幾間食肆 , 已覺得悶了 . 
 三文魚薯蓉酥
 蒜茸粉絲蒸鮮魷 
味道不錯吃了兩件才記起影相 . 
 叉燒腸粉
 雞扎
 黑松露小籠包 
湯煲附有一塊蒸架和五個小碗 , 
我們被那些小碗吸引而買回家 , 
但又想不到有怎麼用途 . 

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係喎細細碗快熟些 " 正 " 謝謝你提醒我 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 嘩幾款都非常正啊 ! 謝謝妳呀 !
      但我連蒸蛋都未必十拿九穩的 .

      刪除
  3. 五個小碗....用來整炖湯囉 !

    回覆刪除
  4. 我今日都係屯門逛家品店,好多人呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 冇法喇家品店展示很多物品都好吸引 .

      刪除
  5. 蕃茄南瓜泡飯可以唔落钣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀齋飲湯都非常正的 , kakaka 但我懶全部倒埋一齊食 , 濕濕地易入口又可以洗少d 碗 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈我都係呀 , 快捷簡單濕濕地易入口 , 而且可以洗少d 碗 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 係喇 , 其實家中已有真空煲和電湯煲 , 這個煲是多咗的 , 但當時我們被那些小碗吸引咗 , 現在才想到用來煲什麼 , 真失敗 .

      刪除