2014年7月5日 星期六

鹹肉冬菇燴魚肚

 日前買了兩件五花豬腩肉 , 
用鹽醃過夜 , 今天把牠蒸熟切片, 
部份用來煮急凍魚肚 , 其他放冰箱儲備 . 
晚餐 : 鹹肉冬菇燴魚肚 
章魚花生節瓜湯 

 鹹肉冬菇燴魚肚  
第一次買急凍魚肚 , 售貨員介紹衹要解凍便可煮食 , 
我擔心有沙 , 解凍後原隻用薑片出水 , 
隔去水份爆香薑片和乾蔥片炒魚肚和冬菇煮15 分鐘 ,
最後下熟鹹肉片和蠔油便完成 , 魚肚幾爽口沒有腥味 . 
 章魚花生節瓜豬展湯 , 
加幾個蜜棗和無花果 , 湯甜甜地更好味 . 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得任何湯配上章魚都把味道提升起來 , 這食材太美妙了 .

      刪除
  2. 我未過呢種急凍魚肚,幾方便喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見到 , 除了方便外口感也不錯的 .

      刪除
  3. ak:
    ~你煮野食, 好多變化. 日日都有新菜式!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      哈哈 , 我求其見到咩都貪得意買嚟試下 .

      刪除
  4. 咸肉, 用鹽醃過夜的五花腩.....肥瘦均勻超好味

    回覆刪除