2014年7月8日 星期二

紅酒燴冷凍蠔



 從沒有見過 " 冷凍蠔 " 買包試試 , 
把蠔解凍後用薑片大滾水拖一拖 , 
用洋蔥 , 蒜片 , 薑片和乾蔥等爆炒 , 再加入紅酒燴 , 
哎唷 .... 為何全都變了蠔豉0既 , 味道沒有想像中咁好 . 
 雞片白豆角 
白豆角可能當造 , 好有豆味又甜 . 

10 則留言:

  1. 變了蠔豉, 皆因煮得太熟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵可能係喎 , 其實我唔識煮幾耐為之熟0既 .

      刪除
  2. 冷凍同急凍有乜‧分別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗沒有分別 , 衹是文化不同用詞上的差別 .

      刪除
  3. 韓國蠔....未食過.
    在那裡買? 貴嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺亞信處買的 , 價錢唔貴 $85.9 一包 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 呵呵可能係喎 , 但我唔識煮幾耐才合適0既 .

      刪除
  5. 變咗蠔鼓咁味道濃唔濃先XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻麻咋 , 我食過韓國蠔豉幾好味但同佢一啲都唔同味的 , 我諗可能我落咗紅酒卦 .

      刪除