2014年7月1日 星期二

清蒸雪青衣柳

 行街市看見很多人都買冬瓜 , 
我又跟 , 煮咩好呢 ? 

 清蒸雪青衣柳
豆卜草菇鯪魚滑煎香炆冬瓜
粟米羹

12 則留言:

  1. 粟米羹果個花形碗好靚呀

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈我唔識諗餸 , 求其見人買乜就跟 , 煮埋一堆 .

      刪除
  3. 夏天食冬瓜或節瓜都好架 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎節瓜都平又容易處理啱哂我 , 謝謝妳提醒我 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 肉味都幾鮮但較嚡 , 勝在冇骨 .
      以前媽媽時時話我唔識食魚 , 多骨的魚才滑又鮮甜 .

      刪除
  5. 我常常來偷師.....一於跟足妳餐單者

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真客氣了 , 我常常都有去你處偷師 , 你是廚藝高手 , 好多我都唔識煮 , 我衹有流口水的份兒 , 不過雖然跟不上 , 但穫益良多 , 謝謝 !

      刪除