2015年2月10日 星期二

下午茶焗咖喱雞飯

近來每天都冷冷的 , 
向來怕凍的我已很少到其他區逛 , 
盡量留在住處附近留連 , 
今日又到 " 達人 " 吃下午茶 , 並不是他的食物特別好 , 
衹是我愛吃他的藍莓芝士蛋糕而已 .

 天氣冷吃點辣辣食物 , 感覺暖暖的 ,
焗咖喱雞飯 , 味道不錯但超肥膩 , 
下次都係吃焗豬扒較好了 . 
 相公至愛黑椒牛扒飯 

哈哈 , 我的至愛甜品藍莓芝士蛋糕

8 則留言:

  1. 焗咖喱雞飯>> 又俾到靈感我啦

    回覆刪除
  2. 正,我都鐘意食辣嘢呀!

    回覆刪除
  3. happy ak:
    ~你喜歡藍莓cheese cake, 其實, 你可以自己整黎食. 我以前都會整cheese cake 比自己食, 化算好多

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      自己制作當然更加美味和化算 , 但 ..... 嘻嘻我唔識整呀 !

      刪除