2015年2月24日 星期二

年初五

轉眼農曆新年已到年初五 , 
連續幾天很少往街上去 , 今天和相公無聊地周圍逛逛 ,
行經公園看見路旁的花草樹木也開始茂盛起來 , 
木棉樹的花也開了許多 , 
而商場裡的店舖還有很多仍在假期當中 .

春天來了 ! 花花也開始忙碌起來 .

羊年第一次飲茶 , 也是第一次幫襯 " 煲仔皇 " 茶市 , 
以前在這裡吃過晚飯 , 他的煲仔飯熱辣辣煮得不錯 , 
原來日間茶市仍沿用點心車推賣點心的 ,
自從美心皇宮結業後 , 
已没有見過點心車了 , 心裡有點開心 , 
因為不需要用點心紙預揀食物 , 
每當點心車行過 , 見到心儀點心才叫來吃 , 
食物較熱味道好些 , 而且不會眼濶肚窄 , 叫得太多 ,
似乎我開心得太早了 , 我們幾款點心大都暖暖的 .
雞扎
上素餃、麻蓉包
包包是黑芝麻饀唔啱口味 .
鮮竹卷超大件 , 味道一般 .

10 則留言:

  1. 我都覺得以前點心車的腸粉夠熱好多
    依家用點心紙,好多時叫腸粉都係唔夠熱,只有微暖,腸粉一定要夠熱辣辣才好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉 ... 我都好懷念那些點心車上的腸粉 , 可惜現在已買少見少了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係呀 , 但可惜點心車已難得見到了 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 對呀 , 所以今次見到就覺得好開心 , 但隨之而來的點心唔多夠熱 , 真令我失望 .

      刪除
  4. 我淨記得美心仲有點心車

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住嗰區的美心已結業 , 冇得吃他的三色糕了 , 懷念中 .

      刪除
  5. 倫敦唐人街還有一間酒樓有用點心車,很經典架

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 .. 倫敦竟然還有一間 , 真難得呀 !

      刪除