2015年2月6日 星期五

烚烚烚

天寒地凍放學後 , 求其買些餸回家打邊爐 , 
坐在電鍋旁 , 暖暖的好舒服 .



 惠記超市以往三文魚肉做壽司 , 餘下有骨部位就咁賣 , 
今次看見他把魚鰭另外賣 , 買來試下打邊爐 ,
肉很少都幾滑的 .
 西施骨放湯
 粟米和豆腐
 墨魚膠幾鮮甜
  鯪魚滑很多細骨 .
 豬肉片
急凍魚肚

16 則留言:

  1. 我就係怕魚骨, 所以唔鐘意食魚 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係因怕多骨唔多鍾意吃魚 , 所以通常都係相公食多的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 烚烚下暖苙苙真係好舒服 , 妳都烚喇 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 上次到外面吃火鍋放題大部份都係乜丸乜丸 , 唔多啱食0既 .

      刪除
  4. 我就最鐘意烚烚吓,我做人都係烚烚吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 做人烚烚吓開咪得囉 , 因為我都係時時烚吓烚吓又一天的 .

      刪除
  5. happy ak:
    ~香港一凍, 就真係好凍, 真係要食餐打邊爐咁就, 保暖好多
    ~我鐘意食墨魚膠, 鯪魚滑, 我連陸個麵食, 都喜歡加鯪魚滑. 你依餐邊爐, 最後有無滾個麵食下??

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      係呀唔知點解香港溫度唔係太低但就真係覺得好凍0既 .
      打邊爐對住個爐暖暖的好舒服 , 我鍾意食墨魚膠多啲 , 鯪魚滑有細骨我就嘛嘛了 , 本來食到最尾加個麵落去焯會超好味 , 但太飽冇加麵了 .

      刪除
  6. 天氣凍打邊爐一流呀, 暖笠笠.

    回覆刪除
    回覆
    1. 打邊爐除了暖笠笠還有不用躲在廚房吸油煙 , 哈哈 !

      刪除
  7. 回覆
    1. 嘻嘻坐在電鍋旁暖笠笠 , 胃口都特別好的 .

      刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈我懶諗餸菜配搭 , 最啱就係打邊爐了 .

      刪除