2015年2月4日 星期三

煲仔飯

看看日曆今天是農曆立春 , 意味著春天來臨 ? 
但天氣報告今週五將會再度轉涼 , 
相公話立春後可能好快食肆便沒有煲仔飯供應 , 
所以他提議今晚到一X 麵吃煲仔飯 , 
我當然讚成囉 , 嘻嘻又可以做無飯煮婦了 .
今次吃兩款煲仔飯都感到很失望 ,
臘腸雞煲仔飯配汽水 , 飯落水太多諗席席 .
鳯爪排骨煲仔飯配奶茶  , 飯蓋打開聞到焦燶味難吃 .



16 則留言:

  1. 春寒料峭嘛,煲仔飯正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 原來 < 春寒料峭 > 我唔識呀 , 以後我就知道春天都係凍的 , 謝謝妳話比我知呀 !
      好睇唔好食的 .

      刪除
  2. 我都幫親過一粥麵嘅煲仔飯, 難食到呢.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前較好 , 下次我都唔會再食了 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 哎呀 , 講起個凍字 , 我就立刻打冷震了 .

      刪除
  4. happy ak:
    ~咁嘅貨色, 真係自己煮, 無咁嬲.
    ~我覺而家香港啲餐廳, 食物味道質素好似好求其!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      唉 ... 妳說得對呀 , 自己煮還比他好吃得多 .
      我都覺得現在香港好多食肆食物水準愈來愈參差不齊 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 對呀 , 以前我們把他當飯堂 , 但最近都去少好多了 .

      刪除
  6. 其實每間分店水準可以好參差,
    我以前青衣個間水準唔錯……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食呢間本來都幾好的 , 但最近食物就愈來愈制作得好求其了事 .

      刪除
  7. 以前一粥麵好好架, 不過近年差了很多, 沒有再去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我很喜歡幫襯佢 ,最近他的制作真係差了很多 , 我都打算少些去了 .

      刪除