2015年2月27日 星期五

南瓜泡飯

南瓜品種愈來愈多 , 
在超市看見微黃夾橙色的瓜 , 樣子可愛買個試試 , 
牌上沒有寫上名稱 , 它個子比金南瓜細許多 ,
煮餸好似份量少啲啲 , 就用來做泡飯吧 ! 

急凍有皮石班魚柳和南瓜
泡飯食材 : 南瓜、番茄、磨菇、碎豬肉和雞蛋 
黃色南瓜去皮後顏色甚似微黃番薯 , 
放湯後好粉微甜 , 口感更以番薯 .
麵豉蒸急凍有皮石班魚柳 
魚柳配麵豉好似唔太夾 , 味道一般但幾爽口 , 
下次買來炒 , 可能較適合 .
焯菜心

10 則留言:

  1. ❤2Ѽ15羊年♥*大家想咩就有咩ღ恭喜♦恭喜♡。*❣
    •*¨♩❉•。⊹*♬。´*•。♪⊹¤。´♫•*¨❉。・゚゚・。。゚•*¨♩❉•。⊹*
    ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═╬♧╬╬═╬♣╬═♧╬═╬♣

    回覆刪除
  2. 急凍魚柳或魚我都冇信心蒸架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我亂咁煮0架 , 我和相公都係求其有得食就得0架嘞 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 把餸混埋一齊煲再撈飯快捷簡單 , 哈哈慳時間 .

      刪除
  4. 新年食咗好多野,再食個南瓜泡飯清清地都唔錯丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀呢排食得太多嘢 , 清下又可以再食過 .

      刪除
  5. happy ak:
    ~我都覺, 南瓜品種,越來越多,都唔知邊隻係啱煲湯!!
    ~喜歡啲菜心, 好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      妳說得對呀 , 所以咩品種我都買來試試 .
      現在菜心都過得去0既 , 夏天就要食瓜果了 .

      刪除