2015年2月1日 星期日

一品鍋

天氣時冷時熱 , 
行過診所總是看見裡面很多人正等待著醫生的診治 , 
新聞報導感染流感的人每天都有增加 , 
政府醫護人員更加提醒各市民不要掉以輕心 , 
祝各位網友身體健康 ! 

 今日天色陰暗又凍 , 連買餸的心情也沒有 , 
又不想到外面吃 , 求其到超市見乜就買乜 , 
來個懶人快捷一品鍋 , 也罷 ! 
熟牛展片和熟黑椒豬手 , 燒腩仔 ,
魚蛋和炸魚片
粟米鮑魚菇 , 
 容易清洗的西生菜 
三數下工夫便可以開餐了 .

16 則留言:

  1. 近排天氣好易染病, 大家都要保重身體呀!
    我都鍾意一品鍋, 唔使諗整咩餸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀大家多多保重啊 !
      嘻嘻諗唔到煮咩餸就一品鍋 , 方便快捷又唔會有人投訴 , 一舉兩得 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀係呀 , 而且對住個爐好過開暖爐 .

      刪除
  3. 最棒是三數下工夫便可以開餐了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈對呀 , 我每當想不到買什麼餸菜 , 這是最佳選擇 < 慳水慳力 >

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻嘻天氣凍對住個滾滾下的電爐吃飯 , 非常舒服好過開暖爐 .

      刪除
  5. 一品鍋快靚正,啱我呀!

    回覆刪除
  6. happy ak:
    ~香港啲流感, 好似好嚴重. 總之, 就一切小心, 健健康康
    ~一品鍋都唔錯. 對住個暖食, 特別覺暖!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      看見每天都有人因流感而去世 , 真有點擔心 , 現在我都盡量少去人多擠迫的地區行街了 .
      一品鍋方便快捷 , 而且對住個爐好舒服 .

      刪除
  7. 最鍾意一品鍋,快靚正
    係呀依家搭車都見多人病,無咩特別事都唔好行街減少受傳染機會

    回覆刪除
    回覆
    1. 一品鍋方便快捷慳水慳力 , 而且對住個爐覺得好舒服 .
      對呀 , 現在我地都盡量唔去人多擠迫的地區行街了 .

      刪除