2015年12月1日 星期二

清遠阿拉伯異國風情 ( 一 )

剛過去的週日和星期一 , 
我和相公跟團到國內的清遠旅遊 , 
我們早在兩星期前已報名 , 但總是不成團 , 
接近出發才通知我們全團人轉團 , 
把原本 ( 乘船遊小北江和在船上吃午餐 ) 取消 , 
改為 ( 衹到食店吃火鍋 ) 
我們想攞回團費不參加此團 , 
但職員說不可以因為不是不成團而是轉團 , 
無法了為有照去喇  .
第一天行程 : 
1 ,早上集合後便去清遠吃養生鈣骨火鍋 
2 , 參觀金雞岩完畢便入住酒店 .
3 , 酒店吃海鮮自助晚餐 . 
第二天行程 : 
1 , 酒店吃自助早餐 
2 , 吃完早餐自由活動 11 ; 00 離開酒店前去增城吃午飯 
3 : 到增城掛綠廣場自由活動 45 分鐘 , 
便乘車返回深圳關口 " 旅程完畢 "







帳篷下面擺放著一尊雄雞像 , 
導賞員介紹衹要摸過牠便可得財氣 , 
但要把左手的手指整貼著不可漏空隙 , 
然後從雞咀開始一直摸落雞尾後 , 
便立刻把左手合實再放入袋裡 , 便能把財氣收歸己有 ,
大家冇蝕底 , 排隊去摸下 . 

 參觀金芝仙洞






 每位參觀人仕都要掛上入場証 .
 洞內沒有特別可看 , 我們很快便參觀完畢 .



 從這長長梯級返回地面 .


見很多人撞鐘 , 相公也來撞一下 .

24 則留言:

  1. 即係成唔到團先要轉團,真係取巧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 呢團衹欠一個人便成團 , 但等極都唔夠 , 佢取消遊船河減低成本 .

      刪除
    2. 係喇!你參加都唔係呢團,該退款。

      刪除
    3. 職員話公司係講轉團所以冇得攞錢 , 最麻煩相公簽咗紙 , 所以我再去講都冇用 , 後來我打電話佢公司設訢 , 接電話姐姐都係耍我 , 嘥我時間左等右等 .( 都係怪自己懶冇跟相公一齊去喇 )

      刪除
  2. ✬*¨★好友☁*`☾Gღღd Night✫。゚ºZzz
    (。◕ヮ^)つ━- ҈ -・º❤。╠ ╣ a Ρpy星期三♦

    回覆刪除
  3. 如果轉團去食麥記都唔可以攞回團費?!!!!! 投訴!投訴!

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 我諗冇咁離譜掛 , 我都打電話設訢佢公司 , 但都係冇下文 .

      刪除
  4. 轉團,又唔係你想轉, 跟商品說明不符,可以告佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 負責報名嗰位姐姐口口聲聲話唔關佢事 , 仲話唔好難為佢 , 見佢咁樣算吧 !
      但我有打電話去佢公司投訢 , 接電話那位姐姐又係耍我 , 左等右等都係不得要領 .

      刪除
  5. 轉團已經唔係原先妳參加嘅團,可以唔去攞返錢架,佢哋蝦妳呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 臨出發前兩天我地收到佢短信話唔成團退錢 , 我諗住去攞錢懶唔跟住相公去 , 相公太容易信佢 , 激 C .

      刪除
  6. 乜鬼旅行社呀....?
    咁都得,轉團即喺唔成喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. X航 .
      以後唔成團唔參加了 .

      刪除
    2. 又喺哩間...,佢俾好多blog友投訴過。
      喺唔好參加哩間!

      刪除
  7. happy ak 晚上好 ,
    X航常有此情況出現 , 妳參加的行程上月我剛去過 , 外出走走當充吓電 , 勿祈望過高 ,

    回覆刪除