2015年12月19日 星期六

百樂潮菜預早冬至飯局

氣溫驟降這幾天都很冷 , 還有好幾天才到冬至 , 
我們一家人已預早吃冬至飯了 ,
今次選擇到旺角新世紀廣場的百樂潮洲酒樓 , 
新世紀廣場前些時進行裝修把商場大翻新後 ,  
有很多新店鋪進駐營業 .
我們六大人一小孩大概晚上七時到達 ,
酒樓裝飾一般 , 可能不是假期客人唔多 .

 既然是潮菜我們就試試他的滷水鵝肉吧 ! 
鵝肉下面墊上很多滷水豆腐鵝肉片不多 ,
我唔吃鵝的 , 相公話鵝肉片肉質嫩滑很入味 .
 竹笙豆腐煲味道一般竹笙很多 , 整煲食物頗為油膩 ,
食物佔上許多小黑點 ( 可能煮的時候有食物焦了 )
 椒鹽白飯魚炸得鬆脆 , 吃不出椒鹽味道 .
 沙薑雞半隻 ( 雞的個子都幾大 ) 肉質很滑但沒有雞味 .
 杏汁豬肺湯 , 
湯有著濃濃杏仁味 , 而湯也濃郁不錯 , 
每碗湯裡都有兩件豬肺 .
 滷水鵝肝下面墊上很多滷水豆腐 ,
家人說鵝肝滑滑但油份唔夠 .
 潮式金沙大蝦以每隻計錢 , 
這樣真不錯因為我和另外兩位都唔吃的 , 
所以衹叫了四隻 , 看樣子有點像粵菜中的黃金蝦 , 
蝦的外殼好似沾上鹹蛋黃再炸 , 
相公話肉質鮮味爽甜很好吃 . 
 瑤柱扒豆苗味道唔錯 , 豆苗幾嫩較油膩 .
 干貝蛋白炒飯可人兒的至愛 , 
味道清淡唔太油膩 .
 潮洲蠔仔粥一窩 , 味道過得去 ,
食材除蠔仔外還有菰 , 方魚干和紅蘿白 .
 可人兒愛畫畫 , 整頓飯的餸菜都好像沒有吃過 , 
至愛炒飯的吸引力好似都不及她的畫中物 . 
 我較愛吃甜品 , 
來到潮菜一定試試他的福果甜芋泥 ,
以前在其他地方吃過這款甜品 , 
味道頗甜所以衹叫一客一家人分享 ,
賣相唔靚味道唔太甜白菓夠稔 , 
芉茸油份少炒得唔夠稍削 , 麻麻地有點失望 .
 羔燒四寶丸
我愛吃甜品但都接受不了他大量糖膠太甜了 ,
四寶丸是芉頭 , 蕃薯 , 白果和南瓜 , 
除了白果夠稔外 , 其他三款食物都煮得唔夠稔實實地的 , 
當吃芉頭時我有點擔心 , 因為驚唔夠熟吃後會口痕 , 
好彩沒有 ! 

10 則留言: