2015年12月30日 星期三

老友共聚海鮮晚餐

上星期日約了相識 N ...... 年的朋友吃晚飯 , 
我們一班朋友平時差不多每天都在群組裡吹水外 ,
每年大都約出來吃一次飯 , 但各朋友工作忙碌 ,
所以約齊較困難 , 今次我們到三聖村吃海鮮 , 
因為其中一位朋友有相熟賣海鮮店和飯店 .
訂位時間晚上 7 點 , 但我們預早 2 小時去打保齡球 ,
反正要到屯門我又提早前去行下商場 .

 我們 9 個人先到海鮮店買海鮮再到飯店加工 ,
白灼蝴蝶蚌 , 湯裡有黑胡椒和粉絲 , 
湯鮮甜好味 , 蝴蝶蚌大隻較韌 .
 預訂燒鵝一隻 
我敏感已多年沒吃過燒鵝和蝦蟹 , 
但看見咁靚的燒鵝 ,太誘惑食咗至算了 , 
我吃了一件 , 肉滑唔多肥膏好味 .
 噢 ... 薑蔥炒蟹超多蟹膏 , 
橙紅的膏太誘人 , 我又吃了一嚿 .
 又來誘惑上湯焗龍蝦伊麵底 ,
龍蝦一隻 3 斤幾重 , 每件都大大嚿肉 , 
我又破戎 , 肉質鮮甜爽口太美味 .
 清蒸鮮鮑魚
可能先吃過鮮甜的龍蝦和蟹 , 
所以覺得鮑魚味道幾好唔韌 .
 清炒芥蘭
 炸生蠔飯店送的 , 味道一般 .
 蒜茸蒸扇貝 , 每隻扇貝除蒜茸外還有粉絲 ,
粉絲吸入扇貝的汁好好味 , 
大大隻扇貝肉質爽口鮮甜極了 , 
我覺得比龍蝦還要鮮甜 .
最後再來一條清蒸西星班魚 , 
肉質滑但味道就給先前鮮甜美味的食物比下去 , 
今餐海鮮餐還有白飯四碗和幾罐汽水 , 
每人平均 $ 400 .


 未赴朋友約之前我和相公到屯門市廣場遊逛 , 
還到 Euro go go 吃下午茶套餐 .
蕃茄通粉唔太酸配上濃濃香草 , 味道唔錯 .
 吞拿魚蒜香雞芝士蒜茸包 ,
蒜茸容易搶火燒焦 , 這裡做得不錯焗得剛好 ,
包脆脆的蒜茸甚香 , 雞肉和吞拿魚味道一般  ,
 火腿香腸鮮茄通粉配牛角包
牛角包微熱軟軟的搽上牛油果占好好味 .
 汽水和檸檬茶 

14 則留言:

  1. 咁啱o既,我e+焗燒鵝中....

    回覆刪除
  2. 很吸引的上湯焗龍蝦伊麵底!

    回覆刪除
  3. 好友共聚食乜都開心^^
    龍蝦扇貝吸引,流口水XXD
    euro gogo個下午茶餐唔貴喎,可以一試呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次和老朋友食飯都係天南地北吹水,還講下陳年舊事好開心.
      扇貝最鮮甜諗起都流口水.
      呢間平時下午茶仲抵.

      刪除