2015年12月26日 星期六

聖誕佈置

每年節日我最鍾意聖誕節 , 街上氣氛熱鬧 , 
商場通常都有聖誕佈置 , 我和相公愛周圍看看他們的佈置 .

 上水廣場
場地細細地勝在有人唱歌和少量音樂盒展覽 .







Photobucket

國金商場的趣怪佈置 
 每個倒吊似雪糕桶的物體久不久自動升降 .
 物體頂部放上飾物 


地上圖案很搶眼
 其中一個物體下面的台供遊人躺著 , 
上面物體有相機幫他們影相 .

Photobucket

Landmark 廣場









 Photobucket

皇后像廣場
 聖誕佈置 " 蛇  " ? 


16 則留言:

  1. 好友♦・゚我起身嚟☀・゚☼午安喇喂*☁
    ╓────╖ *¨
    ║─╓╖─║晨
    ║╙──╜║
    ╙─╖╓─╜
    ╓─╜╙─╖
    ╙─╖╓─╜
    ──╙╜*.•*¨Ѽ
    ƸӜƷ*¨✿齊齊帶著笑❀。。゚ʚïɞ 天天都是好好Happy
    大家Merry Christmas ഐ Happy New Year

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈一天開始了, 早呀 !

      刪除
    2. ☁¨☾好友♦*¨☆瞓覺豬嚟✬。゚★
      又係時間good night甜睡・゚。Zzz*¨
       ∧_∧
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ  ・゜+.♪`。✾
       しーJ °❉。*♫´¨)
          ¨♬∵ ೋ¸.·ø
         ¸♩.·¤´◇¸.**∴⊹
      ❥*¨❣快樂ღ❤星期日喇喂♡。゚♥
      齊齊天天帶著笑又嚟開心萬事得噃

      刪除
    3. 哈哈輪到我起床外出了.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀人少少可以慢慢影下睇下,好舒服.

      刪除
  3. 多謝 開心 ak 分享聖誕佈置的特色。

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei很久不見了,謝謝妳來探我,最近少見妳出網誌近況如何.

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀所以我最鍾意就係呢個節日了.

      刪除