2015年12月6日 星期日

栗子炆雞

冬天來臨吃栗子季節到了 , 
街上愈來愈多小販賣炒栗子 , 
街市賣的栗子樣子也不錯 , 最啱用來炆雞 .

 栗子炆雞
 蒜茸油麥菜
韓國南瓜煮雲耳
這些都是前些時買的韓國產物 , 
1 .蕃薯 , 隔水蒸來吃好甜 , 
以前吃過日本出產的蕃薯好甜又粉 , 
今次韓國蕃薯更甜過日本出產 , 
薯肉就沒有日本的那麼粉 .
2 . 富士蘋果 , 果肉冇美國蛇果咁爽口都幾甜 .
3 . 南瓜 , 今次煮這個瓜唔粉愈煮愈多水但超甜 ,
煮餸麻麻太甜了 , 我諗用來煲糖水就不錯 .
4 . 新高梨 , 好甜多汁肉質有少許沙沙感 , 都幾啱食 .

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 喔煮南瓜沙是否等同芋頭煮沙呢 ?

      刪除
  2. 回覆
    1. 現在好粉甜真係唔錯 , 我買過韓國嗰啲栗子仲粉甜又超大粒 , 但唔係間間百記有得賣0既 .

      刪除
  3. 正,我超鐘意食栗子呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀 , 栗子煲湯 , 糖水 , 炆 , 蒸熟就咁食都好食 .

      刪除
  4. 栗子是我的最愛, 有時會在街邊買炒栗子吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 街邊賣的炒栗子熱辣辣一路行一路食特別好味 .

      刪除
  5. 好味呀! 謝謝分享! 週一愉快!

    回覆刪除
  6. 天冷食栗子炆雞特別暖身
    係咪有韓國農業品展銷?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得天氣凍食炆栗子好似特別暖胃.
      唔係呀,衹是呢間百記超市有專賣韓國蔬果的攤位,貨品幾齊全但不在我家附近的,所以每次去嗰處我都會買多幾款蔬果試下.

      刪除