2016年11月10日 星期四

日式火鍋放題

天文台預告昨日星期三天氣轉涼 , 
果然涼了少許 , 相公好想吃火鍋 , 
我對火鍋好麻麻 , 但相公愛吃 , 就下佢喇 !

 屯門市廣場 " 牛魔 " 日式火鍋放題 ,
這裡一人一鍋好啱我 , 因為我不吃牛和蝦的 ,
 食材除了牛肉 , 豬肉 , 雞肉還有蝦 , 藍青口和帆立貝 ,
其他食材 : 菜 , 乜丸物丸之類 .
 牛和豬肉片
 等食笑得多開心 .
 海產頗為新鮮再叫多一次 .
 我對肉類麻麻衹吃少許 , 
情願吃乜丸物丸和沙律 .
 和牛炒飯好肥膩又唔夠熱 , 
還有多款壽司 , 我們沒有吃 .
 自取乳酪酸咪咪 , 麻麻 .
 吃完火鍋在商場周圍逛 ,
聖誕節還有個多月才到 ,
這商場已著手佈置但未放開遊人參觀的 ,
唯有在圍欄外影下來 . 






14 則留言:

  1. 火煱放題食物不少,但可以自選都唔錯,
    食物至緊要新鮮衛生,肉類要適量進食架,丸類反而少吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 本應吃多些新鮮肉較健康 , 可惜我唔多吃肉的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 天氣凍烚烚下真不錯 , 現在超市有許多切好的肉類買回家便可以烚了 , 真方便啊 !

      刪除
  3. 烚下烚下, 我都喜歡架!你相公是開心果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈相公有得食就開心囉 , 佢正是一名 " 為食貓 "

      刪除
  4. 烚烚下我冇乜心機,我會一煲過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我地都係冇乜耐性 , 同你一樣放大量食物落去煮0架 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 由其麻辣火鍋真係不是大眾接受到 , 一人一鍋就啱哂了 .

      刪除