2016年11月4日 星期五

南沙童話城堡完結篇

續 : 南沙童話城堡( 園景 )


早上吃過酒店的自助早餐稍作休息 ,
又到酒店另外的彩雲飛鮮花餐廳吃午飯 .
 餐廳佈置著各式各樣的花卉和卡通人物 .
 午飯完畢我們有一小時停留在餐廳遊逛 ,
再乘旅車到餘下兩個地方 ,
十九涌手信街和古色古香一條街 .









十九涌手信街
這裡的店鋪大部份都是賣海味 , 番薯 , 蓮藕 ,
團友們買得高高興興 , 
我也買了少許番薯和一個石灣菠蘿 .
 餘下景點 " 古色古香一條街 "
我們從這裡進入公園範圍 , 再沿著小路看看建築物 .















兩天遊神秘果園買了兩個木瓜 15 元人仔
十九涌手信街買了三個 " 一點紅 " 番薯 9.5 元人仔 
石灣菠蘿 13 元人仔
菠蘿已吃了 , 沒有想像中咁甜 , 微酸的 .

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實中式建築物大都改做食肆和酒吧 , 西式是民居 .

      刪除
  2. 好似古裝街, 電視台可以係個度拍外景 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗 , 其中一幅相好似曾在國內片集裡見過的 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 花景真係幾靚 , 但個別擺設就嘛嘛 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 值得去行下 , 我最鍾意呢條古色古香街環境清靜 , 成團42人衹得四個人願入去行 , 衹得我和相公行咁遠 (因為團友們被公園裡的店鋪吸引著)如果時間多些再行前去 , 可能還有更多可觀的建築物 .

      刪除
  5. 都係買生果穩陣啲,大陸的精製食品都不太敢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗 , 但好多團友都買制過的食品 , 如臘腸臘鴨比和話梅等等的 .

      刪除