2016年11月14日 星期一

南乳炆雞

天氣開始涼很多蔬菜都較為好吃 , 
街市的西洋菜樣子幾嫩綠 , 買一斤煲鱆魚豬展湯 , 
再到百記超市買冰鮮雞 , 用半件南乳加幾片薑炆 ,
味道真不錯 , 


 西洋菜鱆魚豬展南北杏瑤柱無花果蜜棗湯 .
蕃茄洋蔥炒蛋

14 則留言:

  1. 南乳加幾片薑炆,我都要試試。

    回覆刪除
  2. 你這樣番茄洋蔥炒蛋幾好喎,可以食到整件番茄。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀 , 趁現在西洋菜靚煲嚟飲 , 味道不錯 .

      刪除
  4. 哈...咖哩雞我至愛,
    蕃茄蛋我好鍾意,但有唔同煮,蕃茄喺煮到醬汁咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖喱雞我都鍾意食 , 由其用薄餅蘸汁來吃更加美味 .
      蕃茄煮成汁撈意汁都好好味 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 煲完湯的西洋菜吸咗鱆魚的鮮甜味 , 特別好食 , 所以落多些 .

      刪除
  6. 近排d西洋菜好靚又嫩, 我都買左幾次.

    回覆刪除