2016年11月13日 星期日

栗子炆排骨

栗子當造粉又甜最啱炆排骨 , 加點蠔油更美味 ,
黑松露醬菇菇加碟焯菜心 , 我的晚餐便完成 .
開飯喇 ! 




18 則留言:

  1. 栗子炆乜乜我都鍾意食,但係諗起要剝栗子就煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 剝栗子真是好煩的事 , 或者遲d 我會買乾的栗子試下 , 看看是否同新鮮栗子一樣味道 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈我都係呀 , 遲 d 我會買乾栗子試下 , 看看味道是否跟新鮮栗子一樣 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 哦...係喎我都忘了可以煲湯添 , 謝謝妳提醒我 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 栗子粉又甜做餸或小食都一樣咁好味 .

      刪除
  5. 唔好呀。無味架。我買左幾斤用來煲湯,覺得佢無味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎唷我剛買了一包店員話係法國乾栗子添 .

      刪除
  6. 栗子炆排骨好味呀, 天涼食好有風味.

    回覆刪除