2024年10月13日 星期日

活化中環街市晚餐

重陽節星期五連周末和周日連續放假三天 , 
市面比平時多許多人行街 , 
我和相公到中環乘行人電梯上半山當作登高 .
本想入內參觀 ( 前身監獄 ) 
現在供市民參觀的建築物 , 太熱鬧留下次才參觀 .
遊客也到這裡行逛 , 行得疲倦索性坐在石階休息 .

大家都利用半山自動梯登山 , 
我和相公到逹堅島便轉向橫街看看 , 
有我愛看的健康食品店 , 
買少量食物便向下回到中環鬧市 , 
途中看到很多不同形式和國家的食肆 , 
但唔太啱我們口味 , 都係返回活化中環街市搵食好了 .
餅店現場即做出爐 , 門前擺枱讓人客即買即食 .
另外一間餅店的萬聖節佈置
中環街市入口處地上的標誌 , 
除了以往好多小店仍在營業 , 
亦有很多不同形式的小店進駐 . 太多沒有影下來 .

鎖匙扣





模擬賣魚檔 , 藍筒裡的魚幾可亂真 .

食肆多得很 , 我們也在這裡搵到啱食的晚餐 .



除了室內很多食肆 , 
室外露天也有各式各樣的食肆 .

每次相公都係鍾意食雞和豬手 , 今次也不例外 .
海南雞飯配蟲草花雞湯和油飯$ 82
亞答慢煮豬手飯配蟲草花湯 $ 80 
豬手大部份都係肥油 , 肉少好" 柴" , 皮好韌咬唔開 .
另外買一客 泰式古法炸鮮奶三件 $ 38 
非常熱唔太甜 , 奶味唔錯好吃 .
健康食品店買咗巴西苺粉 $ 198 , 
店員推介給我們話好多客都買 , 
對美容 , 眼睛和頭髮有唔錯效果 .
我最愛吃馬莎杏仁餅和芝士鬆餅 $ 45.
半山呢間馬莎也有少量蔬果和豆擺賣 , 
紫色細細個洋蔥 $ 39 , 好似幾新鮮買一袋有 11 個
 黑眉豆 $ 29很久沒有見了又買一包 
洋蔥鹽 $ 36 ( 其實唔知有何用途 )

 

12 則留言:

  1. 洋蔥鹽相信可作調味用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些粉是否熟的 , 我打算煮好餸當做古月粉來用.

      刪除
  2. 就算過節,香港都小咗好多人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得假日街上行人冇以前咁擠迫 .

      刪除
  3. 真好,行人電梯剛好維修好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地真好彩了 , 如果冇電梯上山 , 登高計劃就告吹了 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 大館好多遊客參觀 , 下次揀平時才去冇咁人 .

      刪除
  5. 看來你們的行程也不錯~~
    有得參觀,又可以去食,而且又有手信帶回家...
    一般的眉豆時時都食,但黑眉豆未見過...

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次行程好隨意地進行都幾舒服 . 黑眉豆以前普通街市有得賣 , 現在唔覺有了 .

      刪除
  6. 中環街市我只認識未活化時嘅模樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 街市外貎沒有大變動 , 裡面變得很快 , 年頭我到過跟今次好多嘢都唔同咗 , 由其多咗露天旁食肆 , 現在工程仍進行中 , 覺得好似想打造另外一個蘭桂坊 .

      刪除