2024年10月18日 星期五

濕地小區 " 稻神食堂 "

濕地小區清靜悠閒食肆也不少 , 
但較偏僻每次到這區我們總是散步前去 , 
前排天氣熱又猛太陽擔心中暑 , 
現在已立秋稍涼又可以到小區看看 ,
順道吃下午茶 , 有兩間食肆已結業 , 
又有另外兩間新店開張 , 
今次到舊店 " 稻神食堂 " 吃下午茶餐 .
我們到卡位坐下 , 侍應立刻奉上熱白開水給我們 , 
好年青的侍應稱之為妹妹好合適 , 
我們齊看著菜單研究 , 
侍應妹妹立刻再給我另一本菜單 , 
等我示意她才過來寫單 , 好醒目又有禮貎 , 
食物都算唔錯 , 員工誠懇有禮 , 
我們付款後想離開 , 
幾位侍應妹妹和另外一位侍應弟弟 , 
一齊跟我們說拜拜 , 態度令我們好窩心 , 
有下次並不是完全為食物啱口味而再去 , 
而是他們的服務好 .
豆筍牛腩上海菜飯 $54 ( 賣相嘛嘛 )
侍應妹妹放下食物 , 隨即問我們要不要兩隻碗仔 , 
服務真不錯 ! 
豆荀用厚厚腐皮卷成筒形 , 
煙煙韌韌有啃口沒有特別味道 , 
牛腩腍滑好味 .
茶餐配普通飲品不用加錢 , 
轉熱檸檬薏米水要加$ 5 
米水好濃 , 薏米夠腍還加一片薄檸檬微甜好味道 . 
凍洛神花茶夠凍又濃大大杯飲唔哂 , 
唔想浪費跟侍應妹妹要紙杯拿回家飲 , 
她好熱誠地點頭立刻拿杯給我 ,
沒有另收紙杯錢.
豬軟骨雞湯上海麵 $ 52 
豬軟骨的肉炆得好腍 , 骨更加腍到軟綿綿好味 , 
其他食材還有兩件魚腐 , 大豆芽菜和小棠菜 .
芝麻單骨雞翼 $ 15 四件
 雞中翼從中間切開成兩件再炸 , 皮炸得好香脆 , 
平時我倆唔食皮但太誘惑了 ! 
食飽飽散步到超市買餸才回家 .
晚餐 ..........................
半熟木瓜 , 螺頭片 , 雪耳 , 花生 , 紅棗 , 豬展湯 
秋葵炒蛋 
紫洋蔥炒荷蘭豆 
紫洋蒽( 馬莎買的 ) 
個子細小微甜衹有微微洋蒽味 .
從深圳 " 海岸城 " 買回來的蛋糕 , 
買芝士蛋糕配原味蛋糕共 $ 39
蜂蜜合桃 $ 22 
盒上包裝說明沒有添加劑 , 室温保留 24小時 , 
放雪柜可保留3天 .蛋糕味道跟幾年前一樣可口 .
蜂蜜合桃( 抽了真空 )
裡面有五小包 , 每包 10 g 
每包衹有幾粒不完整無衣合桃 , 微甜普通鬆脆 .


 

10 則留言:

  1. 同意呀!服務好都食得更開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同感呀 ! 最怕嗰啲服務員當自己透明企到老遠 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都好鍾意飲這款湯甜甜的 , 木瓜煲過都仲係好甜 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 誤會了 , 其實這地方是一個低密度屋苑 名為 ( wetland ) 我唔想每次寫佢個英文名好似同佢賣廣告 , 所以特別寫做濕地小區 ,

      刪除
  4. 啲服務差既食肆,幾好食都無下次

    回覆刪除
  5. 就咁睇賣相真係麻麻,但喺香港而家都幾難搵到服務好嘅食肆,要好好珍惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 所以每遇見較好服務的食肆 , 我都會再去食嘢 .

      刪除