2024年10月21日 星期一

元朗形點 " 鉄鍋牛之介 "

我和相公衹吃過日式火鍋放題和吉野家 , 
刺身不敢嘗試 , 擔心生的食物接受不了 , 
今次到元朗形點行街見到有日本熟食店 , 
試試關西肉鍋 " 鉄鍋牛之介 " 
招牌雖寫上牛之介 , 但都有豬肉食物供應 .
豚燒肉定食 $ 98 味道較清淡都啱我們口味 , 
漬物紅紅微鹹的 , 我把它們全吃個清光 , 
但都食唔出用什麼食材制作 , 
麵豉湯一般 , 
肉片幾腍滑還有洋蔥 , 
伴碟沙律用椰菜加沙律醬做 , 
我從未食過生椰菜做沙律 , 覺得有點怪和不習慣 .
炸餃子 $ 38 
炸得熱脆豬肉饀混合少量蔬菜碎味道唔錯 , 
不需要蘸醬油已非常夠味. 
豚骨湯豚肉鍋 $ 128 
菜譜上有漬物黑蒜頭 , 
但侍應先生話賣哂問我地還要點嗎 ? 
算了吧 ! 
我們大鄉里都唔知再揀咩好 ( 都照要 ) 
我覺得豬肉鍋等同粤式一品鍋 , 
把全部食材一齊煮 , 
蔬菜有大蔥 , 椰菜 , 蕃茄 , 大豆芽菜 , 
紅甜椒 , 豆腐和菇類 . 
我們把鍋裡的食物食哂 , 
再把椰菜沙律全放鍋裡煮熟來食 , 
雖然食味嘛嘛但覺得心裡食得安樂 .
店內裝飾暗紅色而且較暗 , 但好有節日氣氛 . 
食完飯到外面付款 , 
侍應先生給我們兩張$ 10 現金券 , 
要在11 月30 日前使用 , 
原來隔離店都可以用的 ( 串燒店 )
我稱男侍應員為先生 , 
因為覺得他為人斯文有禮 , 高大又帥 .


 

2 則留言:

  1. 漬物紅紅微鹹是蘿蔔呀,椰菜通常伴炸豬扒吃,我在日本食過,椰菜會撈日式醋,好好味﹗我都吾係點食得咁多生食物(魚生),試過跟團食牡丹蝦(自費),隻蝦幾大隻,我還未接受到,剛好這晚食燒肉,將蝦燒熟,但才可以食到﹗

    回覆刪除
  2. 紅色漬物會不會是紅菜頭?我覺得生椰菜一點也不好吃.

    回覆刪除