2024年10月7日 星期一

" 潮潮居 " 飲茶

 "潮潮居 " 茶位 $ 13 點心一律 $ 26
避風塘蘿蔔糕
好奇怪的配搭 , 糕面鋪滿炸蒜碎幾香 , 
但跟蘿蔔糕好似唔多夾 , 
我們把炸蒜碎撥走衹吃蘿蔔糕 , 味道尚可.
京川汁抄手
醬汁配得唔錯 , 唔太辣 .
鮮蝦腐皮卷
蝦大大隻好鮮味 , 剛炸出來外皮很脆 .
香滑流沙包 
饀唔太甜好味但沒有流沙 
蟹籽蒸燒賣
蟹籽蒸燒賣跟以往一樣水準不錯 .

10 則留言:

  1. 部份人只要夠辣就得,唔理夾唔夾 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對呀 , 我覺得現在食的文化跟以前不一樣 , 總是配搭好新奇或者係用來吸引食客的新招 .

      刪除
  2. 流沙包寧願不太甜,不流沙都無所謂~~~
    現在發覺上茶樓一盅兩件最好吃~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 流沙太流好容易燙咀我衹鍾意多饀 ,
      新派食肆由其是日式生冷食物較難接受 , 所以茶樓都有捧場客 .

      刪除
  3. 其實我唔太鍾意去飲茶,食來食去都嗰幾款點心,係香港就好啲,款式比較多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係唔太鍾意飲茶 , 但相公鍾意冇法喇 .

      刪除
  4. 似乎凡是以"避風塘"為名的食品都落好重炸蒜頭,唔理夾唔夾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉 , 其實我都唔知 " 避風塘 " 名字有咩吸引力 .

      刪除