2024年10月17日 星期四

深圳 " 海上世界 "


                                        :深圳 " 海岸城 "

離開 " 海岸城 " 乘地鐵 6 個站到 " 海上世界 "
 再徒步大概十分鐘便到達目的地 , 
幾年前也曾到過這裡 , 改變了 ! 
進駐很多不同元素 .

印象中以前沒有小攤位 




擲環攤位




各類型食肆都有 , 
室內外也有座位 , 佈置得好靚 .
我們提早吃晚餐 , 
因為每晚七點半開始有 " 音樂噴泉表演 " 
 每隔半小時表演一次 , 最後一場九點鐘 ,
我們希望睇第一場 . 盡快找地方吃晚飯 , 
食肆眾多花多眼亂最後到 " 金光鴿王 " 
熱前菜
白鴿腎 , 鴿血和鮮嫩筍尖, 味道不錯.
茶位 $ 6 沒有加一服務費
金光靈芝鴿 $ 53 
既是鴿王 ( 況且是相公至愛 )當然要試試 , 
肉類不是我的愛好 , 
由其白鴿無論肉質和味道都好奇特 , 
平時我衹輕輕嘗一點點罷了 , 
今次我竟然食了四份一近腿的鴿 , 果然是鴿王 , 
肉質鮮嫩滑沒有奇特味道又香口 .
砂鍋煎焗魚頭排骨 ( 份 ) $ 73 
鍋熱得發騰好香酒味 , 鯇魚好滑排骨較韌 , 味道唔錯 .
農家豆腐 $ 43
肉片煮豆腐味道一般 
香滑榴槤蛋 $ 10.8 
輕輕榴槤香甜味 , 蛋蒸得好滑 .
黑椒牛肉煲仔飯 $ 39 
煲好大個一點也不是 ( 仔 ) 飯很多 , 
牛肉用洋蔥黑椒爆炒才放落飯蒸過熟了 , 
飯底唔香好多油 , 我覺得香港的煲仔飯好吃好多 .
幾款食物份量都好多吃不完 , 
侍應姐姐主動過來問要不要打包 . 
提到這位侍應姐姐服務好窩心 , 
吃飯期間相公久不久就攪下茶壼裡的茶葉 
他覺得茶隔淺茶葉浸的位置少 , 
所以攪攪佢 , 每次做這動作 , 
侍應姐姐都來問是否太濃 , 
幫我地攞去茶水間減少茶葉和加滾水 , 婉拒 ! 
其實相公鍾意濃茶 , 幾次之後跟她解釋 , 
佢又幫我地攞去加茶葉 , 又問我地食物是否啱口味 , 
這位侍應姐姐站在遠處 , 並不會影響我們食嘢 , 
熱誠服務態度值得 " 讚 " 
另外知客招呼我們到座位都特別提醒我們 , 
卡位高一級要小心 ! 
我覺得座位距離枱好遠 , 食嘢唔太方便 ,
可能上一枱客身材較高大 , 剛巧知客行過 , 
她立刻幫我推埋近枱 , 她身材瘦瘦用好大力推 " 讚 "
吃得非常飽到外面散步等睇音樂噴泉 .


準七點半開 Show 
一開始音樂好強烈 , 相片無法把景像表達 .

我轉為攝影片好好睇 , 
表演兩節唔同音樂好精彩 , 
嘗試放到這文中 , 做好多次都失敗 .
岸邊座位坐滿客食嘢 , 
一邊食一邊欣賞音樂噴泉表演 , 
本來我地都想在這裡食 , 
但擔心一旦開 show 可能水花四濺 . 



夜市小攤擋


這裡很多食肆都設有室外座位 .
欣賞完音樂表演 , 
回程到海岸城搭巴士到深圳灣口岸回香港 , 
順道買清風蛋糕 .
途經遊戲舖
看見兩位男生穿上手套掹拍打螢光幕 , 
拼得難分難解 . 
總括今天自由行好悠閒 , 又食到啱口味的東西 , 
另外以往到國內旅遊要帶人民幣 , 
通常都會帶多 , 現在不用了 , 
國內大部份都用電子錢包 , 
相公裝了香港微訊支付 , 
掃一掃就攪掂 , 超方便 ! 

 

3 則留言: