2024年10月14日 星期一

" 靠得住 " 粥品店

到葵興有點事要辦 , 
完成之後到附近商場看看 , 沒有特別的商店觀看 , 
轉到荃灣如心廣場逛逛 ,
 現在好多商場的店鋪大都是連鎖店 , 
沒有地方想去 , 晚飯尚早 , 
回家到附近商場吃晚飯又太夜 , 
別無選擇求其到 " 靠得住 " 粥品店食粥麵 . 
店鋪唔大座位之間較近 , 隨時都聽到其他客人談話 . 
現在好多食肆為減少人手 , 
很多本該侍應做的事都轉給客人 . 
通常小店沒有收加一服務費都算合理的 , 
根本沒有什麼服務給食客可言  , 
呢間店竟然要收加一服務費 , 有點兒奇怪有咩服務呢 ? 
哦 ... 收銀處特別安裝自助收銀機 , 當我們研究如何操作 ,
有位亞姐立刻過來教我地用 , 
用餐時又唔見其他侍應亞姐咁迅速 .
鮮味去骨鹹雞粥 $ 68 送來, 
我順便請侍應亞姐給我一個碗 , 
亞姐眼尾都沒有喵我一下就行開 , 
喔究竟佢聽唔聽到我的要求呢 ? 
我用眼晴一直跟住佢行 , 亞姐無意識地直行好幾張枱 , 
才轉彎去擺碗架攞碗 , 跟住好機械化把碗放下 , 
眼晴一直沒有跟我交流有點似機械人 .
粥裡的食材 : 
雞皮有三大件肉就少得可憐 , 一點鹹雞味道都沒有 , 
糊糊的粥花生都冇一粒 , 雞皮肥笠笠 .
配鮮炸油條 $ 16 
表面看油條好硬脆 , 脆到廚房預先剪時烈開 , 
口感似炸脆條全無味道 .
豬軟骨撈麵 $ 58 , 
麵好幼較腍吸咗豬軟骨汁已夠鹹不用加湯 , 
豬軟骨炆得腍好夠味 . 
配混醬腸粉 $ 12 
腸粉類似街市貨式 , 
預先用疑似李X記醬混好送來 , 太多醬好濃味 ! 

鮮磨腰果露 $ 12 
聽到後面座位的男女叫腰果露 , 
我地又叫一碗試試 , 碗好淺唔太甜沒有腰果味 , 
衹有中間一粒硬脆的腰果有味 .

 

4 則留言:

  1. 這間我幫襯過一次,覺得麻麻地。

    回覆刪除
  2. 服務真係很差,我幫趁過沙田個間,情況好一點點吧。

    回覆刪除
  3. 服務唔好,食物都唔ok,一定無下次,但唔明有呢啲店舖都一樣做得住

    回覆刪除