2014年6月30日 星期一

豉汁三色椒洋蔥雞扒

天氣熱較鍾意吃濕濕地的餸菜 .
晚餐 : 豉汁三色椒洋蔥雞扒 , 蕃茄紅腰豆 , 蒸素鴨 . 



 蒸素鴨 
以往食開的素鴨有少許唔太喜歡的味 , 
今次試這款素鴨沒有那些味但較稔 , 味道算不錯 . 

15 則留言:

  1. 素鴨你有冇煎,煎下會香脆d

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前另外牌子試煎過幾香口 , 今次冇因為天氣熱做少啲得少啲 " 懶 " 哈哈 !

      刪除
  2. 濕濕地的餸菜餸飲都唔錯架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀現在實在太熱 , 濕濕地易入口 , 簡簡單單便算了 , 哈哈 !

      刪除
  3. 素鴨, 我都好耐冇食過囉!

    回覆刪除
  4. 三色椒洋蔥都係我每星期的購物清單內。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這幾款椒配搭容易 , 我都幾鍾意買定放在家中的 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 本來我都係鍾意食煎 , 但熱我懶唔想煎 , 哈哈 !

      刪除
  6. 素鴨一開一整就食得, 我屋企人都成日買嚟食~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 方便容易處理 , 而且清清地幾好味 , 我都幾鍾意買嚟食 .

      刪除