2014年8月13日 星期三

翠河套餐

外食要講運氣 , 
今次到翠河茶餐廳吃晚飯 , 
看見這裡有勝瓜炒班球供應 , 
想起美 x 吃的勝瓜泡飯好倒胃 , 
姑且試試這裡的勝瓜制作是什麼樣子 . 

 例湯蓮藕煲豬骨 , 喝後沒有口渴 . 
 勝瓜炒班球味道唔錯  
勝瓜外皮硬條削去 , 炒得翠綠很嫩清甜 , 
班球不是鯰魚柳但食唔出是什麼魚 , 
 兩大碗滿滿的白飯
土魷馬蹄蒸肉餅 
份量很大肥肉不多很好味 . 

14 則留言:

  1. 我返的教會附近也有翠河,小炒也很掂呢。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 喔 , 我在新界好似見第一間 , 如果這間店有口碑 , 我諗可能陸續會開分店了 .

      刪除
  3. 我好少出街食飯, 不過有時兩個人食都難得煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀兩人買餸真係幾麻煩 , 所以我好多時出外食 , 由其中午嗰餐更加周圍逛見乜就食乜 .

      刪除
  4. 視覺關係, 兩大碗滿滿的白飯,變成一大一小!呵呵呵!

    回覆刪除
  5. 至愛始終係土魷馬蹄蒸肉餅 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時唔太吃肉 , 但遇到呢味餸我就食到唔停口的 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 食得肥膩嘢多 , 今回清清佢 , 下次又可以再食過 , 哈哈 !

      刪除
  7. 看來這裡很多人都喜歡來吃呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀價錢大眾化 , 食物味道都算唔錯 , 我都幾鍾意幫襯 .

      刪除