2014年8月16日 星期六

冬菇魚肚炆節瓜

夏天瓜果正合時 , 
看見節瓜木瓜蕃茄很新鮮價錢又抵 , 
一拼買回家把它炮制成 , 
冬菇魚肚炆節瓜 
三文魚尾紅棗木瓜湯
蕃茄煮紅腰豆 . 




16 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈我廚藝有限求求其其煮埋一碟 .

      刪除
  2. 冬菇魚肚炆節瓜...好豐富...滋味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意食這味餸 , 易處理又送得飯 .

      刪除
  3. 我地冬天食瓜多,英國冬天少綠葉菜食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔同香港相反喎 , 謝謝妳話比我知 .

      刪除
  4. 巧手藝啊! 又學到嘢喇! 謝謝分享!

    回覆刪除
  5. 夏天都係食瓜好,又平又靚
    下次又可以整瓜粒湯飯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎 , 我忘了添 , 謝謝你提醒我 .

      刪除