2014年8月29日 星期五

可樂雞

心情靚靚看見的東西都特別吸引 , 
以往新記橙到夏天通常都麻麻 , 
但今個夏天超市的新記橙平又甜 , 
看見人人都賣十個八個 , 我也買番八個 , 
車厘子和葡萄也不錯每樣兩磅 , 
呵呵今日吃生果吃個痛快 ! 
晚餐 : 
可樂雞
豉汁三文魚扒蒸豆腐
洋蔥腰果粟米心炒刀豆

 可樂雞味道不錯 , 
但我擺雞的型態亂成一堆 , 很醜樣啊 ! 
 豉汁三文魚扒蒸豆腐 
 洋蔥腰果粟米心炒刀豆 

10 則留言:

  1. 可樂雞是用成隻雞煮又幾好,好過用雞翼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀味道唔錯0架 , 但牠的型態就比我弄至怪怪 , 哈哈 !

      刪除
  2. 好耐之前我都試過做可樂雞,現在看見你做,我又想整番餐呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈整吖 , 我都經常被 blog 友整的美食引到0架 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 自己整起碼少油少鹽較為健康些 .

      刪除
  4. 可樂雞聽朋友煮多,自己未整過。

    回覆刪除
  5. ak:
    ~啲生果靚, 真係買多幾個食!! 我都會!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      現在夏天各地水果都有得供應 , 吃得非常開心 .

      刪除