2014年8月28日 星期四

鮮茶樹菇炒木耳

超市愈來愈多林林總總的鮮菇擺賣 , 
今次買了包鮮茶樹菇用來炒 . 
晚餐 : 煎雞扒、鮮茶樹菇炒木耳 


 鮮茶樹菇炒木耳 
食材有 : 木耳絲、紅蘿白絲、椰菜絲 
茶樹菇頗為粗纖 , 吃的時候要多加咀嚼 , 
我諗用來煲湯可能較可口 . 

14 則留言:

  1. 現在的菇類真係越出越多

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 但有些唔知怎樣炮制 , 所以我都唔敢買來試 .

      刪除
  2. 試過乾茶樹菇煲湯也不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 有機會都買些乾品試下煲湯 , 謝謝你的提供 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝妳呀 , 我都係偶有佳作咋 , 哈哈 !

      刪除
  4. 鮮茶樹菇未見過, 下次留意吓先 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在超市經常有新品種菇擺賣 , 我都係第一次見到呢款菇的 .

      刪除
  5. 我以為茶樹菇只係用嚟煲湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為係0架 , 但看它是新鮮才試炒 .

      刪除