2014年8月9日 星期六

水牛芝士 pizza

芝士我的至愛 , 由以焗得軟綿綿一絲絲就最好味 , 
所以我最鍾意吃 pizza , 今次都係到意式餐廳 , 
以前常幫襯的 x hut 食物水準愈來愈麻麻 , 
但價錢就 .... 

 蕃茄辣青口湯 
以前相公喜愛意大利菜湯 , 
自從他喝過這款湯就改變了 , 
他說湯味微辣帶有青口鮮味 . 
 意大利菜湯較多油 . 
 水牛芝士 pizza 
我不甚喜愛肉類 , 
這款 pizza 最啱我口味 , 
因為它衹有菠蘿和芝士 .
 豚肉生薑意粉 , 味道一般 .
 蒜茸焗田螺
蒜茸超多幾香 , 田螺稔滑, 
可惜 6 隻田螺裡 2 隻有沙 . 
洋蔥蒜茸燒雞 
伴碟有薯角和甜粟米粒 , 雞扒醃得剛好 , 
配埋蒜茸洋蔥不用蘸醬汁已很惹味 . 

12 則留言:

  1. 田螺有沙,咁下次要佢轉蝸牛.

    回覆刪除
  2. ak :
    ~有時我食得多飯or 中餐. 都想轉轉新口味, 食下pizza 和意粉都不錯選擇

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我食中式食物唔會食太多 , 但食包包或 pizza 就會食到超額的 , 哈哈 !

      刪除
  3. 妳like 意粉 pizza,
    我介紹妳去試下
    pizza exprss 亦喺一間唔錯餐廳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你 , 有時間出開嗰處會去試試 .

      刪除
  4. 我都係會介紹你食pizza express, 款式又多,而且十分正宗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀 , 有機會出開嗰處會試試 .

      刪除