2014年8月25日 星期一

翠玉瓜肉片粉絲

連日來沒有煮意到外面吃 , 
吃得太多外食 , 開始為覓食而煩惱 , 
今天自家餸菜來個少肉多菜晚餐 . 

 韓國翠玉瓜肉片粉絲 
焯菜心

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘻嘻連日來吃外食 , 食到怕 , 所以今餐覺得特別好味 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 對呀 , 但有時懶起上來 , 真沒辦法 , 哈哈 !

      刪除
  3. 未試過翠玉瓜炒粉絲,要試一試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算唔錯的 , 翠玉瓜味道就沒有節瓜咁好 , 但勝在處理容易而且不用花太多時間煮稔 .

      刪除
    2. wei-wei 謝謝妳好提議 , 下次我試下切絲 .

      刪除
  4. 通常我喺屋企都係清清哋, 出街食大咗都唔驚爆quota :)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我都覺得係呀 , 而且相公最近肥了 , 所以盡量唔煮咁多肉了 .

      刪除
  6. 自己煮好過出街食,味精都食少D呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳說得對呀 , 但我廚藝有限 , 諗餸真煩惱啊 !

      刪除
  7. 出街食得多會唔知食乜好,煮得多又唔知買乜餸。

    回覆刪除
  8. 翠玉瓜爽口,有口感,有別其他瓜類,我都喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我同妳一樣覺得佢幾爽口 , 由其韓國出產較清甜的 .

      刪除