2014年8月31日 星期日

桑寄生蛋茶

日前在外面吃過桑寄生蛋茶 , 
甜味太重而桑寄生味淡淡的 , 
都係自己煲較為啱口味 ,
午餐 : 桑寄生蛋茶、冬菇芽菜韭菜炒麵 
晚餐 : 木瓜雪耳紅棗杏仁豬展湯 , 蒸茄子 
可樂雞( 昨天剩餘今日諗少味 , 真化算 ) 


                                          


19 則留言:

  1. 請問桑寄生蛋茶點煲架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常簡單的
      1 .先把雞蛋洗淨 , 凍水下煲裡煮熟退殼 ,
      2. 桑寄生洗淨至沒有沙 , 待水滾下桑寄生煲個半小時 ( 煲十幾分鐘便下雞蛋一齊煲 ) 最後下片糖至溶便完成 .

      刪除
    2. 我係懶惰鬼, 我將雞蛋同桑寄生一齊凍水煲, 15分鐘後, 打裂隻蛋殼, 繼續煲15分鐘。我愛吃有皮的蓮子, 會把蓮子放在一起煲。

      刪除
    3. 唔該哂!
      等我試下先:-)

      刪除
    4. wei -wei : 原來這樣煲都得 , 幾好喎 , 蓮子我地都鍾意但今次買唔到鮮蓮子 , 才不下的 .
      路霸 : 不用客氣 , 煲吖 , 這款茶聞說幾有益 ,

      刪除
  2. 我都有盒桑寄生....只煲過一兩次來飲...!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一盒可以煲好多次了 , 有時唔煲開放埋一邊就忘記咗 , 所以我每次到葯店買一次份量的 .

      刪除
  3. 我都未煲過桑寄生蛋茶呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 聞說幾有益0架 , 妳都試下吖 , 到外面吃太甜自己調較啱口味些 .

      刪除
  4. 桑寄生蛋茶好味道又有益.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係聽聞有益才試下 , 但初初飲覺得麻麻 , 飲多兩次開始覺得幾好味 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 食0架 , 隻蛋煲完唔嚡仲好有蛋香味的 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀 , 冇法喇相公太鍾意食肉 , 他肥了 , 出外食難控制為有在家盡量少肉多菜 .

      刪除
  7. 唔記得桑寄生蛋茶係點味,要試下煲番次先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈唔記得咩味 , 就要煲嚟飲下了 .

      刪除