2015年1月29日 星期四

年近歲晚

還有三星期農曆新年就來臨 , 
很多商場已急不及待進行新年佈置 , 
幾個星期沒有到元朗逛街 , 
因為覺得那裡愈來愈多拉車遊客太熱鬧了 , 
今日相公又心思思想去元朗飲茶 , 
好吧 , 反正吃得多屋企附近的食肆 , 轉轉口味也不錯 . 

羊咩咩好快就登場了 
行行下聽到遠處傳來舞獅大纙大鼓的聲音 , 
喔唔係亞嘛 ... 有排才到新年咁快就舞獅 ? 
哦 .. 橫街裡有食肆開張 , 請來兩頭獅子助慶 .
 今次我們又吃酸辣麵配蔥油餅 .

 雞包仔
 雞扎

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 香港新年氣氛真係好好 , 不用諗了返嚟過年喇 .

      刪除
  2. ak:
    ~咁快有舞獅!! 真係咁快就有農曆新年氣氛!!
    ~ 雞扎---依家唔係間間茶樓肯做. 我以前細個好喜歡食

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      嘻嘻我離遠聽到打鑼打鼓我都以為係新年前奏 , 其實衹係新食肆開張大吉咋 .
      香港好多茶樓仍有雞扎賣的 , 我都係好鍾意食0架 .

      刪除
  3. 如果有空閒出去行陣街都唔錯丫^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在好多店舖前面都聚集很多拉車客 , 令到行人道非常擠迫 , 所以我現在唔太鍾意去元朗行街了 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 對呀 , 有些仲係卡通公仔 , 都幾攪笑的 .

      刪除
  5. 只睇相我都以為乜咁快舞獅.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我聽到大鑼大鼓覺得好似新年到了 .

      刪除