2015年3月16日 星期一

澳門茶餐廳

愈來愈怕到人多的區域遊逛 , 
由其尖沙咀的遊客區 , 
但昨日要到香港文化中心聽管弦樂團演奏 , 
開場時間是下午三時 , 
我和相公提早二時半便到達香港文化中心附近 , 
海旁的新春佈置仍未拆卸 ,
天空一片灰濛濛 , 對海景物也看不清楚 .
沒有什麼好看返回文化中心等入場好了 , 
演奏會不能影相 , 節目頗為豐富 .

晚上我們到尖沙咀澳門茶餐廳吃飯 , 
餐牌上的餸菜款式唔太多 , N 年前曾在這裡吃過飯 , 
印象中餸菜款式較現在為多 , 
今次我們吃沙鍋雲吞雞 , 
份量很迷你 , 雲吞4隻 , 雞件沒有味 , 湯超多油 ,
配菜的黃芽白吸入湯裡的油很難吃 .
N 年前也曾吃過這裡的豬扒包 , 印象很不錯 ,
但今次覺得制作比以前馬虎 , 包包夾著幾條洋蔥 , 
牛油少得很乾巴巴的 ,
豬扒味道淡淡 , 可幸包外面算脆 .
雪菜肉絲炆鴛鴦米
味道微辣配菜有 : 
三色辣椒 , 炸菜 , 雪菜 , 芽菜 , 肉絲 ,
粉絲和米粉還有一些炸過的綠色海產 , 
味道可以但超油膩 , 
我最不喜歡米粉裡混了很多辣椒種子 ,
令到米粉賣相不好看 .

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈扮下文化人咋 , 我很久以前曾學過一種樂器 , 所以有興趣去聽下 .
      演奏會除了演奏古典樂章好聽外 , 還有男女高音唱歌和成組幾十人唱男兒當自強 , 好好聽 .

      刪除
  2. 澳門茶餐廳以前都出名,但很多食肆都係一出名,品質就下降了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前佢門前經常排長龍0架 , 現在座位任坐 , 可能佢同一條街開咗幾間 , 而且食物又唔多掂 ,所以冇咩人入去 .

      刪除
  3. 澳門茶餐廳, 有次食過佢嘅午餐, 好失望

    回覆刪除
  4. 睇賣相食物麻麻。
    我巳好多年沒聽管絃樂了,一定好精彩吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三款食物都難看 , 佢個廚師都唔知做緊乜 .
      這管弦樂團演奏幾好聽 , 如果選樂章稍為選些較多人認識的就更加好 .

      刪除
  5. 我個女在尖沙咀返工, 佢話澳門茶餐廳又貴又唔好食.

    回覆刪除