2015年3月2日 星期一

韓食

續 : 年初十

我和相行完荃灣較新的商場 , 
便轉到舊區去 , 
周圍逛之餘順道找地方吃晚飯 , 
舊區內食肆也不少 , 
本來距離吃飯時間尚早 , 
但擔心週末食肆難搵位 , 
所以求其看見 " 韓正居 " 韓國料理佈置都算整潔 ,
便入去吃二人套餐 .
吃飽飯時間尚早 , 相公提議繼續周圍逛下 .

 涼伴芽菜和泡菜炒蓮藕
 熱柚子茶
 石頭傳統雜錦雞肉飯
快手把中間的生雞蛋混勻在熱飯中焗 ,
雞肉味道一般 , 石窩烘得非常熱很快便把生雞蛋焗熟了 .
 炆牛肋骨煲
牛肋骨稔滑有牛肉味 , 
湯裡好似有肉桂 , 味道唔錯 .
 韓式煎海鮮蔥餅
熱辣辣餅邊沿煎得微脆香口 , 
食材有蔥和蟹柳 .


 喔 ..... 從街口望到街中間 , 裡面好熱鬧啊 ! 
整條街兩旁的店舖大部份都是食肆 , 有些是街頭小食 .
 當我和相公在這店前觀看 , 
身旁兩位年紀稍長的夫婦跟我們說 , 
這條街在荃灣很出名多食肆的 ,
可惜我們已吃飽 , 下次一定再來食嘢 .
好多人排隊買豆腐花 , 
旁邊還有很多人坐著吃豆腐花 ,
看他們吃得津津有味 , 引得我都買一碗試試 .
 熱辣辣豆腐花都算幾滑 , 
滿滿一碗衹是 $ 5 
 行飽吃飽係時候回家 , 
我們又從公園回去西鐵站 ,
公園裡的燈飾亮著了 .




 屋仔裡面有人正在唱歌 , 
屋外很多人跟著音樂跳舞 .
 遠遠看見對海的青衣城夜景都不錯 .
 行近海旁看看 , 
 陣陣難聞氣味隨著海風送來 .
荃灣渡輪碼頭 , 
又有一些年紀稍長的男女 , 正在引吭高歌 . 

12 則留言:

  1. 青衣城夜景燈光璀璨,不遜色尖東咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈燈光璀璨雖美但夾雜著難聞氣味 , 真大煞風景囉 .

      刪除
  2. 我同事話荃灣有間食餃子好出名架, 不過我唔記得咩名

    回覆刪除
  3. 我都好耐冇出過荃灣囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間行下都幾好0架 , 呢處很少拉車仔客 , 行街較為舒服 .

      刪除
  4. 荃灣好多食肆好熱鬧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 除了零星散佈的食肆外 , 還有成條街都係食店 , 可稱為 < 食街 > 的 .

      刪除
  5. 條食街好似都幾正喎
    韓式煎海鮮蔥餅我都like,通常都叫
    海傍風景不錯,可能有臭味有點煞風景

    回覆刪除
    回覆
    1. 食街店舖種類頗多 , 下次我都會再去 .
      我都幾鍾意這些煎餅 , 邊沿脆中間軟軟幾好食 .
      哈哈太臭了 , 所以我們冇心機欣賞急急腳快步走 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀 , 雖然熱鬧好彩冇乜見到拉車仔客 , 都幾好行 .

      刪除