2015年3月22日 星期日

茶餐廳晚飯

週末到外面吃晚飯 , 搵位較麻煩 , 
而茶餐廳的食客大都不會坐得太耐 ,
所以我和相公都愛去幫襯 , 
翠 x 餐廳可能已開業一段時間 , 
有些食客都轉去試新開張的食肆 .


鹹排骨介菜煲
我唔識怎樣配搭介菜才適合 , 
所以從來没有在家煮過介菜 , 
原來鹹排骨配介菜味道很夾 , 
食材簡簡單單衹有鹹排骨 , 介菜 , 冬菇和炸過的蒜頭 . 
白飯一大碗很夠份量啊 !  
咖哩雞飯份量也很足 . 
咖哩汁唔太辣幾香濃 , 
雞醃得入味幾滑 , 味道不錯 . 
杏仁霜和奶茶也很濃 .

16 則留言:

  1. •´*☁`早晨☀・゚☼我起身嚟º°¨ƸӜƷ
    好友º午安♦大家繼續天天快樂ʚïɞ*¨*
    ░╔═════╗ .•♡*¨`*•ღ
    ░║░═══░║¸.•*¨`*•♥
    ░╚═════╝╔═╩═╗❤
    ░░══╬══░⊹╬╬*¨`*•❣
    ░░░░║░░░⊹╚╬═♣♧
    開心萬事得Happy❥星期曰❣
       ⊹*¨♩❉•。❀*♬。´*•。♪¤。´♫*¨✿
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我好似未煲過芥菜湯 , 搵日試試先 .

      刪除
  3. 天口熱最啱鹹蛋介菜湯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我好似未煲過這款湯喎 , 遲啲天氣熱我都試下先 , 謝謝好介紹 !

      刪除
  4. Happy ak:
    ~杏仁霜, 反而我未飲過, 但近排見到通常去食茶餐, 都會飲

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我對奶類較為敏感容易腸胃唔舒服 , 而杏仁霜較少奶的 , 所以無奈才叫這款了 .

      刪除
  5. 可以簡單又一餐,
    幾輕鬆呀,
    開心……

    回覆刪除
    回覆
    1. 求其不用動手做 , 食咩都可以了 <*^.^*>

      刪除
  6. 我又係無買芥菜, 出街先會食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 我總覺得呢款菜較難配其他食材的 .

      刪除