2015年3月4日 星期三

素Pizza

外食通常肉類多 , 
況且新年期間更加吃得太多 ,
午餐轉轉口味到素食店吃 Pizza .

 什菜湯稍酸
 Pizza 熱辣辣脆脆的 , 
食材有桃 , 粟米和芝士 , 醬汁配合得好好味 .
 茄汁素肉醬意粉 , 味道一般 . 
什菌芝士忌廉長通粉
芝士鹹香好好味 .

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係鍾意這長通粉 , 因為有鹹香芝士較素肉醬意粉吸引 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢啲食物真係唔錯 , 我都會多些幫襯 .

      刪除
  3. Pizza 我只喜歡辣肉腸,素 Pizza 好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 辣肉腸我都幾鍾意食 , 不過這素 pizza 都好好味的 .

      刪除
  4. Happy ak:
    ~但我覺芝士都幾"漏".
    ~不過, 無咗芝士, 就無咁香!! 好矛盾...哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      可能我超鍾意食芝士 , 所以唔覺得漏 ,
      我諗芝士係pizza 的靈魂 , 如果無真係唔知咩味了 , 哈哈 !

      刪除
  5. 連pizza都有素食, 香港真係美食天堂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港是彈丸之地 , 好彩各方食物都應有盡有 , 哈哈 , 這樣用來彌補番無地方去就食食食 .

      刪除